מצב החרום מחייב אותנו לקבל החלטות קשות אבל הכרחיות. זה לא קל, לא בישראל ולא במדינות באירופה שגם בהן המחלה צוברת תאוצה אדירה. אבל אני משרת אתכם כראש ממשלת ישראל בשביל הימים הקשים ובשביל החלטות קשות.
600
285
17
2,280
מטרתי היחידה היא לשמור על חיי אדם, על חיי המתפללים שאומרים ביום כיפור "אבינו מלכנו מנע מגיפה מנחלתך", ועל חיי כל אזרחי ישראל, תומכים ומתנגדים כאחד. כולם בניי, כולם יקרים לי, ועל חיי כולם אני רוצה לשמור. סגר איננו עונש – הוא הצלה. אני קורא לכולם לשמור על הכללים.

Sep 25, 2020 · 2:28 PM UTC

160
107
9
966
אנחנו עם אחד, הקורונה לא מבדילה בינינו, ולכן רק ביחד ננצח את הקורונה. שבת שלום.
170
109
11
991
בנימין.. בחיי נשמור.. אבל ראבא רוה"מ שלוף צפרניים. כנס באמא של מפירי החוק ללא הבדל . קלף את מעטה הטפלון שלפעמים עוטף אותך, כנס ביועמש ותדיח אותו ,פטר את ניסנקורן(לפיד פוטר על פחות) תעיף את הכלבה מוועדת הקורונה .. תפסיק עם החירטוטים שאתה אוהב להשתמש בהם .. תפשיל שרוולים ותעבוד
2
Replying to @netanyahu
ובכן מר נתניהו, יהי רצון שנמצא בנו את הכוחות למחול לך ביום מן הימים: על חטא שחטאת לפנינו באובדן דרך על חטא שחטאת לפנינו באובדן עשתונות על חטא שחטאת לפנינו באזלת יד על חטא שחטאת לפנינו בזריית חול על חטא שחטאת לפנינו בגניבת דעת על חטא שחטאת לפנינו בהולכת שולל
3
Replying to @netanyahu
אגב אדוני, אנחנו איננו "בניך". אנחנו אזרחים כמוך, אל תקטין אותנו. ו"כולם היו בני" הוא אכן ציטוט הולם.
1
Replying to @netanyahu
נתניהו, אתה האחראי העיקרי לכך, שאנו מבוססים בבוץ טובעני, של גל מגיפת הקורונה! על אף שקיבלת מידע אמין, מיד עם פרוץ המגיפה, נמנעת ״לסגור את השמים״, ולכן אתה הוא זה שגרמת ברוב בילבולך, זחיחותך, שחצנותך וחוסר אחריותך המשווע, לכך שאנו שוהים בסגר, בחולי, ובחוסר ביטחון כלכלי! נכשלת! לך!
1
2
0
Replying to @netanyahu
אין לך יותר מנדט ציבורי לקבל החלטות כ״כ גורליות
1
Replying to @netanyahu
1. ככל שנתניהו פחות יתרגש ופחות יתייחס להפגנות ייטב לו. פשוט להתעלם, שיקשקשו דברי הבל מול ביתו ומיצגים של חולי נפש. אבל הוא מבחינת אופיו לא מסוגל. הם הבינו את עקב האכילס הזה שלו ומנצלים את רגישותו לתדמית כדי לערער אותו נפשית וככה יצליחו לגרום לו לעשות צעדים לא שקולים ולא רציונלים
2
Replying to @netanyahu
לא מאמינים לך יותר, שוחד מרמה והפרת אמונים, אתה מקבל החלטות משיקולים פוליטים, טובת הציבור מעניינת אותך כקליפת השום
2
Replying to @netanyahu
ביבי, העם איתך. אל תהסס להפגין מנהיגות אמיתית. לדעתי צריך לנהוג עם העם כפוי הטובה הזה ביד ברזל. שנה טובה וגמר חתימה טובה.
1
Replying to @netanyahu
לכל אדם זכות לגיטמית להפגין ! זכור! זאת המדינה של האזרחים ולא של העומד בראשה! אם תעלה חוק כזה, זה לא יביא לך שום הישג! רק שנאה כלפייך! שנאה היא ענין שלילי.
1
Replying to @netanyahu
אל תשתוק .. # BIAFRANS נהרגים כל יום ... אל תתנו למוסלמים להשתלט על מדינה יהודית
chibuzo ikechukwu💻
1
0