מצב החרום מחייב אותנו לקבל החלטות קשות אבל הכרחיות. זה לא קל, לא בישראל ולא במדינות באירופה שגם בהן המחלה צוברת תאוצה אדירה. אבל אני משרת אתכם כראש ממשלת ישראל בשביל הימים הקשים ובשביל החלטות קשות.
600
285
17
2,280
מטרתי היחידה היא לשמור על חיי אדם, על חיי המתפללים שאומרים ביום כיפור "אבינו מלכנו מנע מגיפה מנחלתך", ועל חיי כל אזרחי ישראל, תומכים ומתנגדים כאחד. כולם בניי, כולם יקרים לי, ועל חיי כולם אני רוצה לשמור. סגר איננו עונש – הוא הצלה. אני קורא לכולם לשמור על הכללים.

Sep 25, 2020 · 2:28 PM UTC

160
107
9
966
אנחנו עם אחד, הקורונה לא מבדילה בינינו, ולכן רק ביחד ננצח את הקורונה. שבת שלום.
170
109
11
991
Replying to @netanyahu
ולכן מתוך אהבה נסגור אותך במעשיהו כדי להגן עליך מבנך ורעייתך.
1
Replying to @netanyahu
שמ״ה ״כולם בניי״? פתאטי.
Replying to @netanyahu
אבא, מעולם לא נהיה בניך. אתה זרע פגום ואביו של הילד קקה הפרזיט וחסר החינוך. הסתלק מייד ותתכונן ליום הדין. תצא זכאי, תחזור.... פחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
Replying to @netanyahu
מטרתנו היחידה היא להפטר ממך איש שקרן ומסית. ראש ממשלה שקרן. ראש מנשלה שקרן. צא לנבצרות. תתפטר. ראש מנשלה שקרן.
1
Replying to @netanyahu
התכוונת: מטרתי היחידה היא לשמור על חיי.
Replying to @netanyahu
כבוד ראש הממשלה. אני רוצה לאחל לך ולמשפחתך שנה טובה וגמר חתימה טובה. שמור על עצמך תהיה חזק בשבילנו למרות כול מה שאתה עובר. שמי נחום אינס .רק בריאות ושמחת חיים.
Replying to @netanyahu
סגר הוא עונש הוא פוגע באנשים עובדים שאיבדו את פרנסתם. הוא פוגע בקשישים שסגורים בבתי אבות ללא יכולת יציאה מינימלית. הוא פוגע בילדים שסגרו להם את מערכת החינוך. ויש עוד פגיעות.. את מי אתה מחרטט בדיוק
Replying to @netanyahu
שקרן רמאי נוכל ! @criminal crook your day is coming every one will wash your dirty Laundry!!!
Replying to @netanyahu
בוא נאמר את האמת.. מטרתי היא להמלט מאימת הדין. ואני רוצה למשוך את הזמן כל עוד אני יכול. הפייק מגיפה שמשתוללת, היא אמצעי עבורי, ותודה לסינים. אתם אזרחי ישראל, מטומטמים, ואני משתין עליכם מהמקפצה. עוד מעט נפסוק את פסקת ההתגברות, אני אהיה נשיא, וזיבי על כולכם..