מצב החרום מחייב אותנו לקבל החלטות קשות אבל הכרחיות. זה לא קל, לא בישראל ולא במדינות באירופה שגם בהן המחלה צוברת תאוצה אדירה. אבל אני משרת אתכם כראש ממשלת ישראל בשביל הימים הקשים ובשביל החלטות קשות.

Sep 25, 2020 · 2:28 PM UTC

600
285
17
2,280
מטרתי היחידה היא לשמור על חיי אדם, על חיי המתפללים שאומרים ביום כיפור "אבינו מלכנו מנע מגיפה מנחלתך", ועל חיי כל אזרחי ישראל, תומכים ומתנגדים כאחד. כולם בניי, כולם יקרים לי, ועל חיי כולם אני רוצה לשמור. סגר איננו עונש – הוא הצלה. אני קורא לכולם לשמור על הכללים.
160
107
9
966
אנחנו עם אחד, הקורונה לא מבדילה בינינו, ולכן רק ביחד ננצח את הקורונה. שבת שלום.
170
109
11
991
Replying to @netanyahu
אתה משקר (טוב מה חדש). מדינות אירופה למדו והתכוננו ונערכו ואזרחיהן חיים היום לצד הקורונה עם מגבלות מינימליות. באותו זמן אתה היית עסוק בלשקר, להסית ולפלג, להקים את הממשלה הגרועה בהיסטוריה, לסדר לעצמך הטבות מס ולנסות לחמוק ממשפט. ועכשיו כל אזרחי ישראל משלמים את המחיר עם הסגר הזה.
1
Replying to @netanyahu
שבת שלום וגמר חתימה טובה איש יקר
5
Replying to @netanyahu
בוא תשווק לנו את זה כ"סגר תמורת סגר, סגר מתוך עוצמה!" יכולות הניהול שלך וקבלת ההחלטות הן מהגרועות ביותר שהיו פה. אזרחי ישראל מתפכחים מיום ליום. אמן שיווק עם יכולת נאום גבוהה טוב להנחות תכנית טוק-שואו, לא לנהל מדינה.
1
Replying to @netanyahu
כן ברוררררררר לואי, המדינה זה אתה, מלך השמש הירח והכוכבים.
2
Replying to @netanyahu
גם אם נאמין לך אתה לא מסוגל לנהל את משבר הקורונה. הפכת עניין רפואי מדעי לעניין פוליטי וכך דירדרת את מדינת ישראל למצב הזה. כל אדם בא דעת מבין שלא מספיק רצון צריך יכולת תפנה את מקומך עבור כולנו
1
Replying to @netanyahu
ביבי תפרק את הממשלה הנוראית הזאת ותצא לבחירות העם אוהב אותך העם לא מטומטם ולא מתרגש מההפגנות של פעילי שמאל הם ממילא לא בוחרים שלך
2
Replying to @netanyahu
והמפגינים בבלפור הם הבעיה שלך? עושה ספינים על הגב של החרדים במקום לטפל בהם ולהציל חיים!!
6
Replying to @netanyahu
הרוב הדומם שלא צועק ומפגין איתך ואחריך. תמשיך בחוזקה ובעוצמה. בסוף ננצח את זה
1
1
Replying to @netanyahu
אתה שקרן. אתה במו ידיך מחרב את ישראל. אתה וכנופיית הליסטים שלך. קח את ילדיך ואת אשתך ולך לך לקיסריה. שחרר אותנו מעולך. אתה לא מלך ולא משיח. רד מכסאך שביישת. עזוב את התפקיד בו כשלת. וקח איתך את עם הביביסטים הנלעג שייצרת שישמשו לך לכל מה שתצטרך.
1
4
Replying to @netanyahu
מטרתך היחידה זה לדאוג לעצמך.את ביבי מעניין רק ביבי. מיליון מובטלים מאות אלפי עצמאים קורסים מאות הרוגים מהקורונה אין מציל בבריכה בקסריה ואתה מתעסק בהפגנות?!
1