מצב החרום מחייב אותנו לקבל החלטות קשות אבל הכרחיות. זה לא קל, לא בישראל ולא במדינות באירופה שגם בהן המחלה צוברת תאוצה אדירה. אבל אני משרת אתכם כראש ממשלת ישראל בשביל הימים הקשים ובשביל החלטות קשות.

Sep 25, 2020 · 2:28 PM UTC

600
285
17
2,280
מטרתי היחידה היא לשמור על חיי אדם, על חיי המתפללים שאומרים ביום כיפור "אבינו מלכנו מנע מגיפה מנחלתך", ועל חיי כל אזרחי ישראל, תומכים ומתנגדים כאחד. כולם בניי, כולם יקרים לי, ועל חיי כולם אני רוצה לשמור. סגר איננו עונש – הוא הצלה. אני קורא לכולם לשמור על הכללים.
160
107
9
966
אנחנו עם אחד, הקורונה לא מבדילה בינינו, ולכן רק ביחד ננצח את הקורונה. שבת שלום.
170
109
11
991
Replying to @netanyahu
לך לעזאזל נבל ,ב24 השעות האחאונות סגרת לי את המפעל ,פתחת לי את המפעל וסגרת שוב ,אתה חושב בטח שאנחנו אקורדיון ? יש לנו מלאים ,יש לנו התחיבויות ,את רוב המשק השארת פתוח ,משרדי ממשלה ,עריות ,פיננסים ,כל מי שצריך לגבות מיסים,כל התעשיות הבטחוניות ... למה ?
4
Replying to @netanyahu
תודה לאל שאתה עומד בראש!
4
Replying to @netanyahu
ביבי למה שלא תציע לקלמן שיציע למנדלבליט עיסקה : השמעת קלטות מנדלבליט לעם היושב בציון . תמורת הפרישה שלך . בתנאי 1 . שהקלטות לא מעלות את החשד שהתיקים שתפרו לך לא באו לעולם כתוצאה מאותן קלטות .לפי דעתי ביבי מנצח בעיסקה .
1
1
Replying to @netanyahu
ביבי הביתה! נכשלת!
5
Replying to @netanyahu
שוחד.. מרמה. הפרת אמונים אתה לא משרת אותנו... אתה פוגע בנו אתה הבעייה.... ואתה לא יכול להיות הפתרון אתה אחראי לניהול הכושל של המשבר.. ואתה האחראי לפילוג ולקיטוב בחברה הישראלית.... לך!!
10
Replying to @netanyahu
הביתה כשלון תשב אתה בסגר
12
Replying to @netanyahu
ראש ממשלה כושל שמאשים את כולם חוץ מעצמו. מביא עלינו יום כיפור אזרחי וכלכלי בנוסח יום כיפור צבאי ב 1973. הכל עניין אותך חוץ מהקורונה, רבת עם בני גנץ על תקציב דו שנתי שהתחייבת, איימת ללכת לבחירות, השתלחת בפרקליטות, והלכת לחתום על הסכם שלום עם מדינות שאין לנו מלחמה איתן 👈👈👈👈
4