האחריות של המומחים היא לייעץ והאחריות שלי כראש ממשלת ישראל היא לקבל את ההחלטות הנכונות כדי להציל חיים.

Sep 24, 2020 · 11:12 PM UTC

318
167
27
1,359
0
Replying to @netanyahu
איפה היית עד היום ? נכשלת ! המדינה הגרועה בעולם בתחלואה לנפש ! 800000 מובטלים. מדינה מרוסקת ומפולגת. קח אחריות ושחרר אותנו.
Replying to @netanyahu
על אותו משקל מנדלבליט הוא יועץ... ואתה ראש הממשלה אז תתחיל לעשות מה שצריך....גמר חתימה טובה
Replying to @netanyahu
אתה ועד שיבוא אחד כמוך למען ביטחון ישראל השלמה .
1
Replying to @netanyahu
כן יא כלב ראינו לאן המדיניות שלך הובילו אותנו ....
Replying to @netanyahu
נוכל שקרן. שחרר אותנו דיבוק. אתה מביא כליה על המדינה והחלום הציוני. חורבן בית שלישי רשום על שמך. אבא שלך ואח שלך מתהפכים בקברם מרוב בושה.
Replying to @netanyahu
אולי זה האחריות שלך, אבל אתה כל כך טיפש שבטוח זו תהיה ההחלטה הלא נכונה. כמו עם חאלד משעל, מנהרות הכותל, אירן, חמאס, מגנומטרים... יש עוד כל כך הרבה. כמה נזק כרמל למדינת ישראל בתקופתך כראש ממשלה. ממש להסתכל ולא להאמין. מתי איש אחד גרם נזק גדול כל כך לכה רבים?
Replying to @netanyahu
היה צורך להחליט החלטות לפני היציאה מהסגר הקודם....ובהמשך, הרמזוררר...
Replying to @netanyahu
great prime minister
Replying to @netanyahu
אנחנו שעתיים אל תוך הסגר, במקום לקשקש, אתה יוכן לספר לנו מה עשית עד כה כדי שלא יקרה סגר שלישי? העברת תקציבים לבתי החולים? גרמת לכך שיוכשרו עוד אלפי חוקרים אפידמיולוגים? מצאת דרך לקטוע את שרשראות ההדבקה? הממממ... כנראה שלא.
Replying to @netanyahu
נכון - למכור צוללות למצרים, לה@עסק בהפגנות במקום בתחלואה, לעסוק בסיקור תקשורתי במקום במחירים בסופר. ביבי - 0 מנהיגות, 0 לגיטימציה, 0 אמון. תעשה טובה - שחרר, תתפטר ותניח לנו. זה גדול עלייך.