שאלו אותי על ההפגנות בבלפור. הנה 2 דקות על הטענות ההזויות ששמעתי בימים האחרונים. צפו:

Sep 24, 2020 · 7:43 PM UTC

532
253
45
1,828
0
Replying to @netanyahu
איך אין לך בושה לדבר על אחדות.. מפלג לאומי , אפס לאומי, שקרן לאומי. עלוב לאומי. לך כבר...אי אפשר לשמוע אותך יותר
1
Replying to @netanyahu
נכשלת בניהול המשבר? קח אחריות ותן לאחרים לתקן
Replying to @netanyahu
"מדובר על ראש ממשלה ששקוע עד צוואר בחקירות, ואין לו מנדט ציבורי ומוסרי לקבוע דברים כל כך גורליים במדינת ישראל", טען אז נתניהו. "קיים חשש, אני חייב להגיד אמיתי - לא בלתי מבוסס, שהוא יכריע הכרעות על בסיס האינטרס האישי של ההישרדות הפוליטית שלו"
Replying to @netanyahu
אז תאפשרו הפגנות בתנאי ריחוק חברתי ותאכפו בקפידה מסכות ..ריחוק חברתי. הגיינה ... אם אתה חושב שהתרגיל הזה שעשית לכחול לבן בזמן פציעות ששחררת עוד ענפים במשק יצליח והשארת הפגנות בקפסולות של 20 אתה טועה °°
Replying to @netanyahu
נוכל. שקרן. מושחת.
Replying to @netanyahu
כל הכבוד, את זה היתם צריכים לעשות כבר לפני הרבה זמן, סגר זה סגר מושלם לא הפגנות ולא תפילות, תפילות תמיד אפשר לעשות בכל מקום בכל מצב, אלוהים נמצא בכל מקום, זה האבדל בין הפגנות לתפילות. הם צרחו השתוללו בכו הפגינו לפתוח את הכל כרגיל, תראה מה קרה עכשיו הם מאשימים אותך.
1
Replying to @netanyahu
אדוני הנאשם בפלילים מתבקש להציג נתונים על הדבקות בהפגנות, או לחזור בו. זו הסתה פרועה. היה כבר ניסיון דריסה אחד. אתה מגדל יונה אברושמים ויגאל עמירים. אתה גם שלחת את לוק וגולן במטרה לביים סרט תעמולה שקרי, שיצדיק ציבורית את הפסקת ההפגנות. אתה לא מנהיג, אתה שחקן ומהנדס תודעה. תתפטר.
Replying to @netanyahu
איזה שמוק אתה בחיי
4
1
106
Replying to @netanyahu
אתה לא בר תיקון. מסית, מפלג ומשקר בכל סיטואציה, גם בימי מגיפה.
4
Replying to @netanyahu
אתה אדם הזוי. השקר והאמת הם אצלך אותו הדבר. ביידיש אומרים ״ קול כאלב ג׳יבי יומו״. נקווה שזה יהיה בקרוב.
4