אנחנו בשעת חירום לאומית. במלחמה על הבריאות, הכלכלה, על החיים של כולנו. אני יודע שיחד אנחנו יכולים לנצח את הקורונה. תודה לרופאים, לאחיות, לצוותי הרפואה, לשוטרים, לחיילים. לכם, אזרחי ישראל. אני יודע שנוכל לצאת מזה בשלום ❤️🇮🇱

Sep 24, 2020 · 7:32 PM UTC

181
119
10
959
0
Replying to @netanyahu
יש מקום פנוי במעשיהו לכיפור? @IL_police
Replying to @netanyahu
קח אחריות על הכשלון. מוג לב אתה דיקטטור מפוחד! פוחד מהמפגינים ולא יעזור כמה תגיד שהם מסייעים לך פוליטית-כווווללללם יודעים כי יומך קרב גם אם תחזור על השקרים 1000 פעמים
Replying to @netanyahu
כל היועצים היו נגד סגר הפחד שלך מההפגנות הוא שגרם לך להכניס את כולנו לסגר ולרמוס את האזרחים
Replying to @netanyahu
אין הפגנות בספרד !??? שקרן! הנה אחת מיום ראשון 20/9 מדריד עיר אדומה ועדיין דמוקרטית english.elpais.com/society/2…
Replying to @netanyahu
להצלחה דרושה משמעת, הפסקת ההסתה ושיתוף. לא הצהרות של אני ואפסי עוד.
1
Replying to @netanyahu
איזה בושות!!! גם העיתון הבריטי מדווח על נררי הכביסה המלוכלכת שהבאת מהארץ...תתבייש