אנחנו בשעת חירום לאומית. במלחמה על הבריאות, הכלכלה, על החיים של כולנו. אני יודע שיחד אנחנו יכולים לנצח את הקורונה. תודה לרופאים, לאחיות, לצוותי הרפואה, לשוטרים, לחיילים. לכם, אזרחי ישראל. אני יודע שנוכל לצאת מזה בשלום ❤️🇮🇱

Sep 24, 2020 · 7:32 PM UTC

181
119
10
959
0
Replying to @netanyahu
אני בחירום בדרום תל אביב כבר עשר שנים ולא מזיז לך את הקצה.
2
1
25
Replying to @netanyahu
תתפטר אתה לא מנהיג אתה פחדן, מסיתן, מושחת, מפלג, משסע, שקרן, רמאי, עלוב
3
Replying to @netanyahu
ראש הממשלה שלנו האחד והיחיד תודה לך. מלך ישראל. מאמנים בך ובדרכך
1
Replying to @netanyahu
נכשלת. תתפטר.
1
Replying to @netanyahu
חזק ואמץ ראש ממשלתנו היקר , אל תיתן לרעשי רקע להפריע את מנהיגותך . עם שפוי עומד מאחוריך. גמר חתימה טובה.
1
2
Replying to @netanyahu
תפטר כבר את ניסנקורן החתרן הארור!!!
1
1
Replying to @netanyahu
אין מה לעשות. עושים מה שצריך. אולי אחרי הסגר הזה הציבור יפסיק לזלזל ויהיה יותר ממושמע.
1
1