אנחנו בשעת חירום לאומית. במלחמה על הבריאות, הכלכלה, על החיים של כולנו. אני יודע שיחד אנחנו יכולים לנצח את הקורונה. תודה לרופאים, לאחיות, לצוותי הרפואה, לשוטרים, לחיילים. לכם, אזרחי ישראל. אני יודע שנוכל לצאת מזה בשלום ❤️🇮🇱

Sep 24, 2020 · 7:32 PM UTC

181
119
10
959
0
Replying to @netanyahu
שכחת להאשים את עצמך
2
Replying to @netanyahu
מחדל יום הכיפורים 2020. זה ירשם עוד בדפי ההיסטוריה, תלמידים ילמדו על מחדלייך, ילדים יכירו אותך רק בתור ראש הממשלה הכי מזעזע שהיה כאן מאז תולדות המדינה. שמך יושחר בכל פינה וקרן רחוב עד שמקרה רבין והסכמי אוסלו יראה כמו פרגון בשבילך. ריסקת את מדינת ישראל, קרעת אותה ושברת לה את הצורה
1
Replying to @netanyahu
ממשלת הבִּיבִים של בִּיבִיהו.
Replying to @netanyahu
אפס מאופס! קח אחריות . לך. מענין לנו תתחת בחריין..
Replying to @netanyahu
תודה שאתה מנהל את המדינה, תודה על הסבלנות, תודה על המסירות. פשוט תודה ♥️
1
Replying to @netanyahu
אהוב שלנו שבת שלום🤍💙🙏
Replying to @netanyahu
הם לא אשמים? השעת החירום היחידה כרגע שיש היא להוציא אותך ואת המשפחה המטורללת הזו החוצה מבלפור מי למעשיהו ומי לגהה!