אנחנו בשעת חירום לאומית. במלחמה על הבריאות, הכלכלה, על החיים של כולנו. אני יודע שיחד אנחנו יכולים לנצח את הקורונה. תודה לרופאים, לאחיות, לצוותי הרפואה, לשוטרים, לחיילים. לכם, אזרחי ישראל. אני יודע שנוכל לצאת מזה בשלום ❤️🇮🇱

Sep 24, 2020 · 7:32 PM UTC

181
119
10
959
0
Replying to @netanyahu
אתה בושה המדינה היחידה שבסגר ושום סליחה לאזרחים אתה בושה לך לעזאזל
Replying to @netanyahu
אין לך מושג מה פרוש המילה "יחד"
Replying to @netanyahu
נאשם בשוחד אי אפשר להאמין להברה שיוצאת לו מהפה
Replying to @netanyahu
תקרא את התמליל שיחות שלך מהכתבה של וויץ לפני שאתה מזיין לנו את השכל
Replying to @netanyahu
שתוק נוכל עלוב. לא יעזור לך אנחנו ממשיך להפגין נגד איש קטן ודמגוג כמוך. לא יעזור לך ההיסטוריה תשפוט אותך ואת העבדים הנרצעים שלך שהביאו את חורבן בית שלישי.
Replying to @netanyahu
עם יד על הלב תכף יום כיפור את השאלה הראשונה במסיבת עתונאים כתבו אנשיך והכרת אותה לפני נכון ?
Replying to @netanyahu
Çok güzel olmuş..
Replying to @netanyahu
אתה השראה גמר חתימה טובה🌹
Replying to @netanyahu
תתפטר!!! אתה פישלת בגדול!!!!
Replying to @netanyahu
אָז צַדִּיקִים יִרְאוּ וְיִשְׂמָחוּ, וִישָׁרִים יַעֲלוֹזוּ, וַחֲסִידִים בְּרִנָּה יָגִילוּ, וְעוֹלָתָה תִּקְפָּץ פִּיהָ. וְכָל הָרִשְׁעָה כֻּלָּהּ כֶּעָשָׁן תִּכְלֶה כִּי תַעֲבִיר מֶמְשֶׁלֶת זָדוֹן מִן הָאָרֶץ, וּמַלְכוּת הָעַלִּיזָה מְהֵרָה תַּעֲקוֹר וְתִשְׁבּוֹר.