אנחנו בשעת חירום לאומית. במלחמה על הבריאות, הכלכלה, על החיים של כולנו. אני יודע שיחד אנחנו יכולים לנצח את הקורונה. תודה לרופאים, לאחיות, לצוותי הרפואה, לשוטרים, לחיילים. לכם, אזרחי ישראל. אני יודע שנוכל לצאת מזה בשלום ❤️🇮🇱

Sep 24, 2020 · 7:32 PM UTC

181
119
10
959
0
Replying to @netanyahu
שקרן רמאי פחדן אתה מת מפחד מההפגנות. ורק בשביל להפסיק אותן הכנסת את כל העם לסגר! הכל פוליטי אצלך. הכל להמלט ממשפט! לא יעבוד לך עבריין!
Replying to @netanyahu
ביבי היקר נשבר הז** ממך שחרר אותנו כבר ותתפטר
Replying to @netanyahu
מרחם עליך ביבי .. כשייגמר הסגר נקיים מגה הפגנה
Replying to @netanyahu
איזה יחד איזה? אתה והבן שלך בין האנשים שהכי מפלגים ומשסים בעם הזה, אתה האחרון שיכול לדבר על יחד.
Replying to @netanyahu
אבל לא תודה לאזרחים ישראלים! נכון ביבי! על זה שהם סובלים! וגם על זה שהם עשו סגר לא הדוק מידי! מקווה שצביע לנו בחירות הבאות. מדהים הזוי
Replying to @netanyahu
יא אפס הרסת את המדינה פחדן
Replying to @netanyahu
אמן! ❤
Replying to @netanyahu
שאלוהים ישלם לך בקרוב, אמן כן יהי רצון!!!!!! רק אחריך תהיה לנו תקומה⁦🇮🇱⁩
1
5