אנחנו בשעת חירום לאומית. במלחמה על הבריאות, הכלכלה, על החיים של כולנו. אני יודע שיחד אנחנו יכולים לנצח את הקורונה. תודה לרופאים, לאחיות, לצוותי הרפואה, לשוטרים, לחיילים. לכם, אזרחי ישראל. אני יודע שנוכל לצאת מזה בשלום ❤️🇮🇱

Sep 24, 2020 · 7:32 PM UTC

181
119
10
959
0
Replying to @netanyahu
הרגת אותנו! שחרר אותנו מהמלתעות שלך!!!
Replying to @netanyahu
ביבי! תן לצייצנים לצייץ כמה שהם רוצים. מזל שיש אותך בראש ההנהגה בשעה קשה זאת. תאמין לי? גם הם יודעים זאת היטב, רק מה? אנרכיסטים חייבים להשמיע את קולותיהם בכדי שיחושו שהם קיימים. רק חבל אותם אנרכיסטים אבדו להם החיים, לכן חיי יהודים זולים להם. הנפטרים לא מעניין אותם. ביבי תהיה חזק
Replying to @netanyahu
אז לפיד אשם במגפה ?
Replying to @netanyahu
מי יכול להעיד טוב יותר מיציר חלציך?
Replying to @netanyahu
אתה אשם. א-ת-ה א-ש-ם
1
Replying to @netanyahu
הוא אשם☝👆👉👈👉👈👉👈👉👈👉👈👉👉👉👇
1
מקווה שתפרק את הממשלה המעוותת הזו בהזדמנות הראשונה בה חלקים מכחול לבן מהווים אוייב מבפנים של הממשלה. ומייחלים לכשלונך. רוב העם איתך. תודה על הכל.
Replying to @netanyahu
שטויות,אתה מזגזג ,אם סגר אז רק ברמת מלבורן