אנחנו בשעת חירום לאומית. במלחמה על הבריאות, הכלכלה, על החיים של כולנו. אני יודע שיחד אנחנו יכולים לנצח את הקורונה. תודה לרופאים, לאחיות, לצוותי הרפואה, לשוטרים, לחיילים. לכם, אזרחי ישראל. אני יודע שנוכל לצאת מזה בשלום ❤️🇮🇱

Sep 24, 2020 · 7:32 PM UTC

181
119
10
959
0
Replying to @netanyahu
קח אחריות למחדל הענק ותתפנה נמאסת אתה ושקרייך
Replying to @netanyahu
אתה האשם היחיד במשבר הגדול שאליו הגיעה המדינה תתפנה.
לכל עם ישראל היקרים זכינו להכנס לסגר ואנחנו מסוגלים לפחות לשבועיים הקרובים להפסיק לריב ולעשות הפסקה קטנה ולחשוב שאולי שלום עדיף על מלחמה ושנפסיק עם השנאה ונעשה שלום ביננו ,עשינו שלום עים אוייבנו ,אנחנו חייבים לעשות שלום בתוך עמינו עם קשה עורף צריך להתעקש ולרצות שלום
Replying to @netanyahu
אתה לא יכול לדבר על יחד ועל אזרחי ישראל בשעה שאתה מסית נגדנו. אני אזרח ישראלי בדיוק כמוך, אתה מסית נגדי יום-יום ולכן אני שם עליך ועל המשפחה המטונפת שלך אלף זין. שכחת אבל אנחנו הריבון, לא אתה. נזכיר לך את זה עד שתתפטר או תתפגר, המוקדם מביניהם. 🖕 #עוליםלבלפור #מריאזרחי
1
Replying to @netanyahu
נודה לך אם תעוף מחיינו
Replying to @netanyahu
@dudiamsalem @OsnathilaMark @regev_miri @netanyahu ההיסטוריה כבר תמצא פח ראוי גם בשבילכם. נכשלתם. תצעקו חזק ממש אבל זה לא משנה הרבה. תמסרו גם למיקי הביריון האינפנטיל עם שלושת הכאפות שלו שכנראה חסם אותי. נכשלתם. שחררו אותנו מעולכם רשעים!!!
1
Replying to @netanyahu
נכשלת. הבאת אסון על מדינת ישראל. לך הביתה.