אנחנו בשעת חירום לאומית. במלחמה על הבריאות, הכלכלה, על החיים של כולנו. אני יודע שיחד אנחנו יכולים לנצח את הקורונה. תודה לרופאים, לאחיות, לצוותי הרפואה, לשוטרים, לחיילים. לכם, אזרחי ישראל. אני יודע שנוכל לצאת מזה בשלום ❤️🇮🇱

Sep 24, 2020 · 7:32 PM UTC

181
119
10
959
0
Replying to @netanyahu
אולי לפני יום כיפור תודה שעשית טעויות ותבקש סליחה?
Replying to @netanyahu
אני אחות בישראל. אעשה בכל יכולתי לשמור על קור רוח לתת מענה כמה שיותר לחולים מאומתים בביתם.
Replying to @netanyahu
אם היה אכפת לך מהמדינה, היית מתפטר לנוכח הכישלון המתמשך שלך בטיפול בקורונה, אבל אפילו לומר כשלתי אינך מסוגל. בושה
Replying to @netanyahu
המסית הלאומי מאז 1995.
Replying to @netanyahu
לך לך ותן לנו לחיות לך לך ותן לנו לשקם את המדינה מחדש לך לך די רוצים עם מאוחד ושקט ולא ולא עם של שינאה ומפוררת די לך כבר.
Replying to @netanyahu
and all of the most important you do not ask help from, God the Father of Israel, Gesu. Jesus cured 10 lepers only one returned and said thank you, pur verita re d'Israele! ✝️💔
Replying to @netanyahu
אנחנו בשעת חירום או אתה בשעת חירום כדי לברוח מספסל הנאשמים? תפסיק להוליך שולל את בוחרי הימין, תפסיק לגרור מדינה שלמה איתך לתהום רק כי אתה מפחד מאימת הדין. בגלל שאתה נאשם בפלילים כל המדינה סובלת. אתה סבל למדינב ולעם, הרסת את המדינה. לך תתמודד בביהמ"ש עם הכתבי אישום נגדך ושחרר