אנחנו בשעת חירום לאומית. במלחמה על הבריאות, הכלכלה, על החיים של כולנו. אני יודע שיחד אנחנו יכולים לנצח את הקורונה. תודה לרופאים, לאחיות, לצוותי הרפואה, לשוטרים, לחיילים. לכם, אזרחי ישראל. אני יודע שנוכל לצאת מזה בשלום ❤️🇮🇱

Sep 24, 2020 · 7:32 PM UTC

181
119
10
959
0
Replying to @netanyahu
אתה מזיע ? תתפטר נוכל . תן לנו לשקם את עצמנו
1
Replying to @netanyahu
כשיש מבוגר אחראי יש הקשבה💙🇮🇱 אזרחי המדינה משוועים למילים שלך אדוני רה"מ ולהחלטות שלך🇮🇱💙
3
7
Replying to @netanyahu
גועל. תגמור בכלא עלוב נפש.
1
Replying to @netanyahu
במדינה שפויה אתה היית כבר בכלא. בישראל אתה שם אותנו בכלא.
4
Replying to @netanyahu
אתה דועך חביבי מזיע מהצהרה להצהרה הסיפורים והפופליזם אותו דבר אגב
1
Replying to @netanyahu
תעוף מהחיים שלנו. הפכת אותנו לחברה חולה בכל אספקט שיש.
1
Replying to @netanyahu
אין גבול לטינופת שלך. מצב חירום! ואתה שולח את חבורת הסמרטוטים שלך, להגיש הסתייגויות לחוק שאתה גיבשת. ברור שהשלב הבא יהיה להתלונן שמפריעים לך להציל את המדינה. את מי תאשים הפעם??
2
Replying to @netanyahu
👑👑
1