אנחנו בשעת חירום לאומית. במלחמה על הבריאות, הכלכלה, על החיים של כולנו. אני יודע שיחד אנחנו יכולים לנצח את הקורונה. תודה לרופאים, לאחיות, לצוותי הרפואה, לשוטרים, לחיילים. לכם, אזרחי ישראל. אני יודע שנוכל לצאת מזה בשלום ❤️🇮🇱

Sep 24, 2020 · 7:32 PM UTC

181
119
10
959
0
Replying to @netanyahu
נאד נפוח שכמוך. אפשר היה לחזות בדיוק מפתיע מה יהיה בנאומך לאומה. מעבר לזעם ולבחילה שאתה מעורר, אתה בעיקר מביך.
Replying to @netanyahu
ביום הכיפורים נתפלל, נמחה ונפגין לקב"ה: "אָבִינוּ מַלְכֵּנוּ כַּלֵּה כָּל מַשְׁחִית ומֻשְׁחָת, מֵעָלֵינוּ." "וְכָל הָרִשְׁעָה כֻּלָּהּ כְּעָשָׁן תִּכְלֶה. כִּי תַעֲבִיר מֶמְשֶׁלֶת זָדון מִן הָאָרֶץ"
1
1
4
Replying to @netanyahu
אתה שקרן ומסית #ביביתתפטר
1
3
Replying to @netanyahu
אנחנו אכן במצב חירום-נגיף ושמו ביבי
Replying to @netanyahu
ביבי יתותח
Replying to @netanyahu
מדהים כמה לא מזיז לא האנשים במדינה. לא מצליחה להבין איך אנשים עדיין מחזיקים ממנו ובוחרים בו. He's a self-centered man who sees himself as the center if the universe and the rest of us can rot in hell.
Replying to @netanyahu
אין לך מושג מה לעשות.
Replying to @netanyahu
Sir i am big fan of you 😊☺️
Replying to @netanyahu
בזכותך אנחנו מקום ראשון תתפטר מושחת