אנחנו בשעת חירום לאומית. במלחמה על הבריאות, הכלכלה, על החיים של כולנו. אני יודע שיחד אנחנו יכולים לנצח את הקורונה. תודה לרופאים, לאחיות, לצוותי הרפואה, לשוטרים, לחיילים. לכם, אזרחי ישראל. אני יודע שנוכל לצאת מזה בשלום ❤️🇮🇱

Sep 24, 2020 · 7:32 PM UTC

181
119
10
959
0
יחד עם מי? איתך? איך?
Replying to @netanyahu
אתה , הקברניט של הטיטאניק שנכשל כל הדרך בניהול המשבר תדבר איתנו על שעת חירום , בחרטא? ותנווט אותנו בביטחה אל הקרחון אתה שוחד מירמה והפרת אמונים שניגוד אינטרסים זה השם האמצעי שלך ותבקש שנאמין לך ?😂😂😂 אתה פאניקר שקרן ודוגמא אישית נוראית ופחדן שפוחד מהפגנות, מצפה שנאמין לך ובל?
Replying to @netanyahu
אין סיבה שנודה לך כי אתה הקשת עליהם רק כמה שאפשר
Replying to @netanyahu
אללה יחדק
Replying to @netanyahu
כלא ארוך מאוד. לשרה מוסד מתאים. ליאיר פנימיה. תתכונן, עלוב נפש.
Replying to @netanyahu
נתניהו האדיר מסכם את הכל. ההזויים מכיכר פריז חושבים ששושק'ה וספיידרמן יגרמו להחלפת שלטון שנבחר על ידי מיליונים. הם לא מודעים לכך שהם הפכו לבדיחה ולעג, ללא רלוונטיים, למדגרת קורונה, לסימן היכר של ניתוק ואנרכיה, למאוסים. העם מקיא אותם מתוכו ורואים זאת בגוש הימין שגדל וגדל.
Replying to @netanyahu
שקרן ופשיסט.