לפי מצב התחלואה בישראל, סגר היה רק עניין של זמן. לכן עדיף סגר מלא עכשיו בחגים במחיר כלכלי נמוך יותר, מאשר סגר אחרי החגים במחיר כלכלי גבוה יותר. אנחנו נצא מזה חזקים יותר. נשמור על הבריאות, על הכלכלה, ונדאג לסייע כלכלית לכל מי שייפגע במהלך הסגר.

Sep 24, 2020 · 7:11 PM UTC

188
124
12
944
0
Replying to @netanyahu
כנס אתה לסגר לעשרים השנה הבאות
Replying to @netanyahu
אתה רוצה להקל על אזרחי ישראל? לשמח אותנו? תתפטר
Replying to @netanyahu
נהיה חזקים ובעזרת ה' ננצח את המגפה 🙏🙏🙏
10
Replying to @netanyahu
איזה ראש ממשלה אדיר! הצלחות - אני לא הצלחה אבל אפשר למכור כהצלחה - אני כשלון שאי-אפשר להסוות - אנחנו
1
Replying to @netanyahu
שא ברכה והצלחה בכל אשר תבחר תפנה ותחליט מנהיג ענק שלנו אוהבים אותך ומחזקים אותך העם איתך!
1
Replying to @netanyahu
נכשלת, בגדול, קח אחריות ותתפטר.
10
Replying to @netanyahu
שקרן . אף מדינה לא התגברה על המגיפה עם סגר. ראה טאיוואן ללא סגר, ראה פרו עם. אתה שקרן שפועל רק לטובת עצמך ומילוטך ממשפט. פושע משמיד כלכלה וחברה
Replying to @netanyahu
בניומין סגר, לא תחמוק ממשפט! אתה כישלון קולוסלי
1
Replying to @netanyahu
לך תלקק קקטוס יא נבלה סרוחה
1
Replying to @netanyahu
עזוב שחיתות עזוב כתבי אישום על שוחד מירמה והפרת אמונים, עזוב שקרים ופייק ניוז עזוב הסתה. נכשלת. תתפטר.
4