לפי מצב התחלואה בישראל, סגר היה רק עניין של זמן. לכן עדיף סגר מלא עכשיו בחגים במחיר כלכלי נמוך יותר, מאשר סגר אחרי החגים במחיר כלכלי גבוה יותר. אנחנו נצא מזה חזקים יותר. נשמור על הבריאות, על הכלכלה, ונדאג לסייע כלכלית לכל מי שייפגע במהלך הסגר.

Sep 24, 2020 · 7:11 PM UTC

188
124
12
944
0
Replying to @netanyahu
תתפטר נוכל . אתה הורג אותנו !!!!
7
Replying to @netanyahu
מלך נאום מושלם העם השפוי איתך תמשיך לעשות שולם
2
Replying to @netanyahu
ביבי האגדי מותג עולמי מלך ישראל
1
Replying to @netanyahu
כולם אשמים חוץ ממך. אתה האשם הראשי והעיקרי. ערב יום כיפור והמילה סליחה לא קיימת במילון שלך. אין הודאה בכישלון. כלום. יהיר, לא דובר אמת ומנותק.
2
Replying to @netanyahu
אם היה מחבל שרוצח מאות אנשים הייתה עושה הכל כדי לחסלו,מדוע אתה לא מעיף את ניסנקורן,שהולך לגרום למאות מתים בזמן הקרוב.
Replying to @netanyahu
שקרן - את כולם אתה מאשים, רק לא את עצמך.
1
Replying to @netanyahu
אתה נוכל
Replying to @netanyahu
אתה זקן אתה עייף אתה לא הגיוני אתה מסובך אתה מביך די.... שחרר את עצמך
7
Replying to @netanyahu
היה לך הרבה זמן לטפל בקורונה אחרי הסגר הראשון במקום זה עסקת בפוליטיקה קטנה!! בסגר הראשון פגעת בכלכלה ומה קיבלנו ייתר גרוע!! עכשיו אתה גומר את הכלכלה ומה נקבל רק יותר גרוע גישה של זבנק וגמרנו לא עובדת כאן אין קסמים יש ללמוד לחיות למד המחלה!!!!!