לפי מצב התחלואה בישראל, סגר היה רק עניין של זמן. לכן עדיף סגר מלא עכשיו בחגים במחיר כלכלי נמוך יותר, מאשר סגר אחרי החגים במחיר כלכלי גבוה יותר. אנחנו נצא מזה חזקים יותר. נשמור על הבריאות, על הכלכלה, ונדאג לסייע כלכלית לכל מי שייפגע במהלך הסגר.

Sep 24, 2020 · 7:11 PM UTC

188
124
12
944
0
Replying to @netanyahu
אני מסכים 100%. לא הייתה ברירה אחרת. נתגבר, ב״ה
Replying to @netanyahu
חזקים יותר נצא? דיקטטורה נצא!!!
Replying to @netanyahu
שקרן! נוכל! אתה רק עושה ועושה וכל השאר אשמים זה הדבר היחידי שאתה יודע להגיד. לך כבר! צא מחיינו!
Replying to @netanyahu
יואו גבר, תודה כל הנאום! יש לנו משחק שתיה חדש שכל פעם שאתה מאשים מישהו אחר בכישלון המחפיר של ניהול הקורונה מורידים צ׳ייסר. אנחנו מפורקים ביבי, בבקשה די, לא הקאתי מאלכוהול מכיתה ט
Replying to @netanyahu
אדון דיבוק שחרר אותנו כבר
Replying to @netanyahu
מה עם קצת ענווה? קצת הכרה עצמית? לקיחת אחריות? דוגמא אישית? מנהיגות? אולי די כבר לפורר את החברה שלנו כל פעם שאתה מדבר. האמון לא נפגע בגלל הפגנה כזאת או אחרת, האמון נפגע כי במקום להוביל את מאשים. לא מגיע לנו מנהיג בסדר גודל שלך.
Replying to @netanyahu
אם אתה באמת מאמין לעצמך אז אתה נאיבי ומנותק... אם אתה לא מאמין למה שאתה אומר אז אתה שקרן. כך או כך נכשלת בענק!!! הדבר הטוב ביותר שאתה יכול לעשות כעת זה להתפטר!!!
Replying to @netanyahu
ביבי חושב רק על ביבי. כל מה שאתה עושה מונע משיכולים אינטרסנטים שלך ובשבילך. אתה לא מנהיג!!! אתה מתנהג כנאשם שחושב רק איך לברוח מכתבי האישום.