לפי מצב התחלואה בישראל, סגר היה רק עניין של זמן. לכן עדיף סגר מלא עכשיו בחגים במחיר כלכלי נמוך יותר, מאשר סגר אחרי החגים במחיר כלכלי גבוה יותר. אנחנו נצא מזה חזקים יותר. נשמור על הבריאות, על הכלכלה, ונדאג לסייע כלכלית לכל מי שייפגע במהלך הסגר.

Sep 24, 2020 · 7:11 PM UTC

188
124
12
944
0
Replying to @netanyahu
מה עם נתב״ג???????
2
Replying to @netanyahu
אדוני כמובן לא אשם, אבל כל השאר כן. רק אל תשכח להתקפל שוב לגחמות של החרדים כאשר נצא מהסגר.
2
Replying to @netanyahu
בושה!
1
הסיבה לקורונה. האזינו:
Replying to @netanyahu
לפי מצב התחלואה היית צריך להתפטר לפני חצי שנה. זה שאתה מורח את העם בטריקים ושטיקים לא יעזור לך. יש שופטים בירושלים ורק הם יכריעו את גורלך. שוחד מרמה הפרת אמונים שוחד מרמה הפרת אמונים שוחד מרמה הפרת אמונים
Replying to @netanyahu
הרסת את המדינה יאפס פחדן
Replying to @netanyahu
היום הגעת לשיא עליבותך.
1
Replying to @netanyahu
הסגר המלא רק כדי למנוע בהפגנות , ה50 ההלוויות שאתה מביא עלינו , באמת לא מעניינות אותך , יום כיפור נתפלל שאתה והממשלה העלובה שלך תעבור מן העולם