לפי מצב התחלואה בישראל, סגר היה רק עניין של זמן. לכן עדיף סגר מלא עכשיו בחגים במחיר כלכלי נמוך יותר, מאשר סגר אחרי החגים במחיר כלכלי גבוה יותר. אנחנו נצא מזה חזקים יותר. נשמור על הבריאות, על הכלכלה, ונדאג לסייע כלכלית לכל מי שייפגע במהלך הסגר.

Sep 24, 2020 · 7:11 PM UTC

188
124
12
944
0
Replying to @netanyahu
אין שפל ממך. אין.
Replying to @netanyahu
עולב !
Replying to @netanyahu
יישר כח , מאמין בך , בהחלטותיך, במנהיגותך. תודה ותמשיך להיות חזק.
Replying to @netanyahu
ממשלת ישראל צריכה לעשות את זה נכון
Replying to @netanyahu
ניסנקורן דיי תעשה טובה לעם ישראל ותתפטר אתה הורס לנו את האחדות אתה נותן לפורר את המדינה כך אחריות לא בחרנו בך כדאי לשמור על מנדלבליט בחרנו בך שתעשה לטובת הציבור הכולל וטובת הציבור הכולל במדינה רוצה רמת תחלואה נמוכה וריחוק חברתי כי אין דרך אחרת למגר את הנגיף מלבד סגר ותתפטר
Replying to @netanyahu
*המציג הינו נוכל הישמרו לנפשותכם.
8