לפי מצב התחלואה בישראל, סגר היה רק עניין של זמן. לכן עדיף סגר מלא עכשיו בחגים במחיר כלכלי נמוך יותר, מאשר סגר אחרי החגים במחיר כלכלי גבוה יותר. אנחנו נצא מזה חזקים יותר. נשמור על הבריאות, על הכלכלה, ונדאג לסייע כלכלית לכל מי שייפגע במהלך הסגר.

Sep 24, 2020 · 7:11 PM UTC

188
124
12
944
0
Replying to @netanyahu
תושבי י-ם, נתיבות, שדרות ואשדוד: אתם אשמים בקורונה ובקריסת הכלכלה הישראלית. אל תצביעו עבורכם בבחירות הבאות!
Replying to @netanyahu
שקרן מסית עלוב. לך הביתה. די ממך.
1
Replying to @netanyahu
כל מי שמגיב פה נגד ראש הממשלה נתניהו יש לי דבר אחד להגיד לכם, אתם יכולים להמשיך לכתוב נגדו, לצאת נגדו, לכנות אותו בשמות וכל מני הבל הבלים שתגידו, אני לא אצליח לשנות את דעתכם כי דעתכם עיוורת, אז תגידו מה שתגידו, יש לי רק בקשה אחת, שבו בבית, תקשיבו להנחיות, גם אם אתם לא מאמינים לו
1
Replying to @netanyahu
חתימה טובה זו מלחמה קשה עם אויב לא צפוי וקטלני בהצלחה
1
Replying to @netanyahu
מותר לצאת למרחק של יותר מ 1000 ק"מ ב בשביל כביסה? שואל בשביל פסיכולוגית.
2
Replying to @netanyahu
ממשלת הבִּיבִים של בִּיבִיהו.
1
Replying to @netanyahu
לפי מצב התחלואה והמדינה, השאלה של זמן האמיתית היא מתי נראה אותך הולך?! 😡
Replying to @netanyahu
נכשלת, לך!
3