לפי מצב התחלואה בישראל, סגר היה רק עניין של זמן. לכן עדיף סגר מלא עכשיו בחגים במחיר כלכלי נמוך יותר, מאשר סגר אחרי החגים במחיר כלכלי גבוה יותר. אנחנו נצא מזה חזקים יותר. נשמור על הבריאות, על הכלכלה, ונדאג לסייע כלכלית לכל מי שייפגע במהלך הסגר.

Sep 24, 2020 · 7:11 PM UTC

188
124
12
944
0
Replying to @netanyahu
את הסגר הבא שנגיע אליו, אפשר לקבל בחנוכה? בטוח שאתה כבר עובד על זה. סגר תמורת סגר. סגר מתוך עוצמה!
Replying to @netanyahu
מכל העולם מתקשרים אליי ושואלים על מרכך הכביסה של שרה.😆 ראש ממשלה פתטי !
Replying to @netanyahu
שקרן תככן מפלג את העם
Replying to @netanyahu
פה אני מתחיל לדאוג
0
Replying to @netanyahu
בהצלחה השם ישמור אותך ..אנחנו מאחוריך ..גמר חתימה טובה ..ראש הממשלה בנימין נתניהו...
Replying to @netanyahu
good morning hon mr.bejamin
Replying to @netanyahu
שחרר אותנו. לך!
Replying to @netanyahu
איזה בדיחה של ראש ממשלה....שוחד,מרמה הפרת אמונים....בושה,בושה,בושה.. בוז ענק
Replying to @netanyahu
אתה כישלון גמור. אתה גומר את עתיד ילדינו. לא סתם אביך בחר שלא להמר עליך משני בניו - כנראה הכיר אותך הכי טוב.
Replying to @netanyahu
אתה התחלואה.
1
15