לפי מצב התחלואה בישראל, סגר היה רק עניין של זמן. לכן עדיף סגר מלא עכשיו בחגים במחיר כלכלי נמוך יותר, מאשר סגר אחרי החגים במחיר כלכלי גבוה יותר. אנחנו נצא מזה חזקים יותר. נשמור על הבריאות, על הכלכלה, ונדאג לסייע כלכלית לכל מי שייפגע במהלך הסגר.

Sep 24, 2020 · 7:11 PM UTC

188
124
12
944
0
Replying to @netanyahu
דיקטטור אפס הסוף קרב !!!!! 😡😡😡😡😍
Replying to @netanyahu
איש הזוי ומנותק שלא מסוגל לומר משפט אחד שהוא אמת.
Replying to @netanyahu
הכי פשוט שיש, אתה האחראי , אתה אשם במצב, התפטר!
Replying to @netanyahu
את האשם היחיד כשימותו אלפי ישראלים לא גמזו שאותו האתה מנסה להאשים זה כל כך שקוף, אתה האשם היחיד ולא ד"ר יפעת שאשא ביטון אתה האשם היחיד שהפקרתה את ביטחון האזרחים כאישרתה לגרמנים למכור למצרים את אותן צוללות שיש לנו, המשמעות של זה שהיתרון שלנו נמחק.
0
Replying to @netanyahu
HCQ and Collidial silver will work great! Ag+H2O.
Replying to @netanyahu
ביבי ושרה נתניהו בנסיעת התענוגות הבאה שלכם לבית הלבן קחו במזוודות שלכם את כל סמרטוטי הרצפה שמקיפים אותכם ותמסרו אותם לניקוי יבש.
Replying to @netanyahu
אפס . זה מה שאתה.. אפס מאופס...
Replying to @netanyahu
מחוזקים My ass. הרסת . הרסת הרסת. אפס אפסים . עלוב העלובים.
Replying to @netanyahu
בטל את הסגר יא כושל
Replying to @netanyahu
נכשלת בטיפול בקרונה, תתפטר