לפי מצב התחלואה בישראל, סגר היה רק עניין של זמן. לכן עדיף סגר מלא עכשיו בחגים במחיר כלכלי נמוך יותר, מאשר סגר אחרי החגים במחיר כלכלי גבוה יותר. אנחנו נצא מזה חזקים יותר. נשמור על הבריאות, על הכלכלה, ונדאג לסייע כלכלית לכל מי שייפגע במהלך הסגר.

Sep 24, 2020 · 7:11 PM UTC

188
124
12
944
0
Replying to @netanyahu
פעם היו כאן מנהיגים שהלכו שבי אחר עצת "מומחים". דוגמא לכך היא מנהיגה שהיום לפני כ- 47 שנים הקשיבה למומחיה וכתוצאה מכך 2222 חללים ו 7251 פצועים
Replying to @netanyahu
נתניהו, אחרת את הרכבת. איבדת אמון. הקרבת את בריאות העם וכלכלתו בגלל מניעים אישיים נגד בנט. עדיין לא מאוחר, אל תתנצל ואל תבקש ממנו סליחה, תגייס אותו למאמץ המלחמה בנגיף
Replying to @netanyahu
מעניין שכשמצליח לך אז זה אני ואני ואני וכשלא מצליח לך אז זה אתם ואתם ואתם והאמת קצת רחמנות עליך ותדע לך שלא ממש אכפת לי שיבטלו את הכתבי אישום שתפרו לך עם קצת עזרה שלך
Replying to @netanyahu
לך הביתה תעשה חסד עם עם ישראל
Replying to @netanyahu
ברור שסגר היה רק שאלה של זמן וברמה הכלכלית עדיף בחגים
Replying to @netanyahu
ערוץ 12 13 האויבים של העם ממשיכים לטנף במיוחד הטינופת מרציאנו
Replying to @netanyahu
שום מילים יפות לא יעזרו , אתה דואג רק לעצמך
Replying to @netanyahu
״אם נגיע לסגר שלישי באשמתי אני מתפטר״
Replying to @netanyahu
שקרן. אין שום סיכוי להוריד את התחלואה בשבועיים. אין אף מדינה שעשתה זאת בשבועיים. אתה מכניס את עם ישראל לסגר של 8 שבועות לפחות ללא שום צורך רפואי לדעת כל המומחים