לפי מצב התחלואה בישראל, סגר היה רק עניין של זמן. לכן עדיף סגר מלא עכשיו בחגים במחיר כלכלי נמוך יותר, מאשר סגר אחרי החגים במחיר כלכלי גבוה יותר. אנחנו נצא מזה חזקים יותר. נשמור על הבריאות, על הכלכלה, ונדאג לסייע כלכלית לכל מי שייפגע במהלך הסגר.

Sep 24, 2020 · 7:11 PM UTC

188
124
12
944
0
Replying to @netanyahu
קישט לך כבר
Replying to @netanyahu
Sir i am big fan of you 😊☺️
1
1
Replying to @netanyahu
כלב מזדיין, זבל. חלאה מי שעשה אותך
Replying to @netanyahu
בטח שהיה עניין של זמן ! עם התנהלות כושלת כשלך במשבר אנחנו עוד נגיע לסגר שלישי ורביעי. מה שעצוב הוא ,שאתה יכול לנהל את הנושא ביד רמה ופשוט עומד מהצד ,נותן למשבר להחריף ואז מאשים את כולם בילתך,זה הזמן לפרוש וללכת הבייתה אם העם היהודי חשוב לך ! מה שמעלה תהיות אצלי שוב ושוב...
1
Replying to @netanyahu
ביבי חזק ואמץ
Replying to @netanyahu
הרסת את הליכוד הרסת את המדינה הרסת את המורשת שלך תתעשת לפני שיהיה מאוחר מדי
6
Replying to @netanyahu
איבדת את זה, לפי המצב, עד שתכנס לכלא זה עניין של הזמן. הגיע זמן להתפטר ולמסור מפתחות למישהו פחות חרטטן, שלוקח אחריות על מעשיו.
1
Replying to @netanyahu
איש ארור! צא דיבוק צאאאאא!!! עוף מחיינו!!!
1
Replying to @netanyahu
סגר במעשיהו זה מה שנחוץ לך . אתה עסוק במשפט שלך ובהפגנות ההולכות ומתעצמות . הציבור לא מעניין אותך כמו המשפט שלך , יותר מאלפיים מתים מהנגיף שאתה אחראי למותם . הדם שלהם בידיים שלך , תעשו חיים , אחלה .
1