שוחחתי עם הנסיך סלמאן בן חמד אל ח'ליפה, יורש העצר של ממלכת בחריין. זאת הייתה שיחה יוצאת מן הכלל ומאוד ידידותית. דיברנו על איך אנחנו יוצקים תוכן מהיר להסכמים בין בחריין לישראל והופכים את השלום הזה לשלום כלכלי, שלום טכנולוגי, שלום תיירותי. אתם תשמעו על הצעדים המעשיים בקרוב מאוד!

Sep 22, 2020 · 4:13 PM UTC

438
307
34
2,833
Replying to @netanyahu
מלך ישראל אוהבים אותך
1
Replying to @netanyahu
ומה עשית היום בענייני הקורונה, הו רב חובל?
1
5
Replying to @netanyahu
"עושה שלום" עם בחריין- מכריז על מלחמה עם אזרחי ישראל.
Replying to @netanyahu
לך הביתה ביבי. נמאסת עלינו עם הספינים שלך
Replying to @netanyahu
מר ביבי היקר, לפני הכל שיהיה שלום בתוכנו, בעמנו... מקווה שלא עושים לך" כיפה אדומה"
Replying to @netanyahu
אולי תברר האם הוא מוכן לתת לך מקלט מדיני לפושעים ?
Replying to @netanyahu
מעניין את הסבתא שלי. הכי טוב תסכם איתו את התנאים להעברתך למדינתו. תעבור, אולי שם לא יהיה לך משפט על מרמה, שוחד והפרת אמונים. אתה כבר ממילא כבר לא קובע כלום בישראל, תעזוב אותנו כבר.
1
Replying to @netanyahu
מזיז, תבטל את הסגר כושל
1