לדידי הררי חברנו האהוב, אנחנו מחבקים אותך ודואבים איתך ועם הבנות על האובדן הקשה מנשוא של אשת חייך האהובה, מירית שנלחמה בגבורה ובאצילות במחלת הסרטן עד רגעיה האחרונים. המאבק המופלא שלה נתן לה כוחות לזכות ללוות את בתכם לחופה. כל אזרחי המדינה, ואנחנו בתוכם, התרגשנו עמוקות.

Sep 20, 2020 · 4:16 PM UTC

111
184
8
2,817
איתך תמיד, בנימין ושרה נתניהו.
24
59
931
Replying to @netanyahu
גם ברגעים כאלה אתה מגעיל אותי. כמה מתים ביום מסרטן יא זין אחד? כמה מתאונות דרכים? או שתנחם את כולנו או שתסתום את הפה והמקלדת שלך
48
2
5
Replying to @netanyahu
3 כדורים בראש צועק אנרכיסט בבלפור!! עובר אורח "רק בקלפי משפיעים פה בישראל , תתרגלו לזה". בתגובה, ענה לו אנרכיסט מצורע "שלושה כדורים" . עובר האורח המשיך לצעוק " רק בקלפי מחליפים ראש ממשלה " , ואותו אנרכיסט מצורע חזר : " או עם שלושה כדורים "
Gil
2
1
1
0
Replying to @netanyahu
Sir i am big fan of you 😊☺️
1
1
11
Replying to @netanyahu
כמה שהצל צודק הממשלה והמישטרה איבדה את זה
2
3
0
Replying to @netanyahu
אתה מדהים ראש הממשלה! הניצחון של מירית היה להסתכל מול המוות בעיניים ולהילחם בגבורה. נצח וזכרה השאיר חותם השראה לכולנו.💔 ת.נ.צ.ב.ה
1
7
Replying to @netanyahu
נכון שהיא היתה מהממת אבל יש עוד מאות מתים מסרטן . למה דווקא היא זכתה ? סליחה שאני קצת פוגענית -בעלה ליכודניק ? לא שמענו ממך מילה על מותה של הלוחמת לזכויות אדם , גינזבורג ? זה בגלל שטראמפ שונא אותה ? אתה כזה חנטריש!
15
3
Replying to @netanyahu
מצער מאוד לשמוע. אני זוכר טוב מאוד כמה אהבת ישראל, ובני אדם בכלל היתה לה. לא שוכח את הפעילות שלה ושל דידי עבור סלי מזון לחגים למשפחות נזקקות. רק ללמוד ממנה ומכל משפחת הררי. יהי זכרה ברוך.
1
1
5
Replying to @netanyahu
יהי זכרה ברוך מן השמיים תנוחמו
4
Replying to @netanyahu
מצער מאוד אישה עצומה. אבל הלכה לעולמה בימים טובים.בראש השנה שהיא יצאה בשבת. ולא כל אדם יש לו זכות.לזה. יהיה זכרה ברוך.
1
1
Replying to @netanyahu
הטיפול הכימי מוכיח פעם אחר פעם שהוא יודע לחסל נפגעים ואף אחד לא יודע לעצור את הקוטל הכימי! מומלץ לסגור את בתי החולים ולפתוח בתי מרפא, הגיע הזמן!
1
1