שנה טובה, לא לנגוע בבתי הכנסת, ללא תפילה ולימוד תורה, נעלם כולנו חלילה תוך יום אחד, זהירות!
בתי החולים לא יודעים לטפל בחולי קורונה ומחסלים בני אדם בטיפול לקוי ואין בדיקה מה קורה שם. חצי מליון נדבקים, כולם הבריאו בלי בית חולים! תרגיעו, לכל נגיף יש כתובת משמים.
גמר חתימה טובה 💞👑