ביביבלוף זאת השנה הכי מקוללת בעשור הזה. זאת השנה שנייה שאתה מסית את כלבי הליכוד בכנסת. על השמאל,
על הפרקליטות,
על בתי המשפט,
על המשטרה,
אז איזה שנה טובה אתה מאחל לנו.
אני מאחל לך 10 שנים בכלא כמו כלב תשב משם תאחל לנו ממשלה יותר הגונה ממה שאתה מנהל היום. מושחת כלב בוגד......
תהיה לנו שנה טובה שתתפטר. יותר נזק ממך לא היה לעם ישראל מעולם. אתה דיקטטור ואף אחד לא סומך עליך יותר. אם כיף לך להרגיש ככה, תהנה. בנימין זאב הרצל יסד את מדינת היהודים ואתה מחרב אותה