לך הביתה ותצא לנבצרות. הפכת לבעיה של המדינה.
לא יודע לנהל.
חצי שנה עברה ולא הוגדלה התשתית לקליטת יותר חולים, מערך החקירות צולע, פרט להצטלם בלי סוף לסרטונים בהם אתה משמיץ את שומרי הסף שמונו על ידך !!! מתבכיין כל הזמן , עסוק בתדמית ריקה ותו לא. לא עשית דבר ! רק שיסוי והסתה. בושה !
תניח ותשמח שנכנסת להיסטוריה היהודית כמביא השלום השלישי. סבבה. כעת, לאחר כל הטוב הזה ששפחת על עם היהודי תקום ותתפטר מראשות הממשלה. תפרוש בשיא. אגב, כל החברים שלי באמריקה מספרים על ההתעלמות המוחלטת של האמריקאים מכל הבולשיט שעליו חתמת. מזרח תיכון חדש.
אדוני ראש הממשלה,
״תכלה שנה וקללותיה״
שנה שבה יפסיקו לעמוד נבחרי ציבור מעל דוכן הכנסת ובכל ראיון לתקשורת להשמיץ ולהסית במילים מצוחצחות..חצי מאזרחי ישראל ,
בתפילה לשנה של שלום בתוכנו תחילה עם בריאות איתנה
שנה טובה ומבורכת, תמשיך למרות זעקות השבר של השמאל והתקשורת על מחדל שלא היה ולא נברא. עוד שנה נוספת בשלטון ועוד שנים רבות בהנהגה בע"ה. הקורונה תחלוף, ההישגים יישארו!😍