נכשלת, תתפטר, הסגר הזה בגללך, התרשלת, נכנעת ללחצים פוליטיים, ואת המחיר של שיטת ההון שילטון המושחתת שלך מוכיחה הקופה הריקה של המדינה.
אתה ראש ממשלה גרוע, מושחת, קטנוני , רודף כבוד וחסר כבוד.
כל יום שאתה נשאר על הכסא הוא אסון למדינה, ואתה ממשיך לשקר לגבי הקורונה.