צפיתי 3 דקות בדגלי ישראל, אח"כ מעל דקה על הסכם השלום עם אבו ביבי ואז פרשתי. כשיהיו לך הצהרות לעם, שיועילו לנו נגד המגפה, תעדכן שזה בנושא קורונה ונכנס לצפות. עד אז תחסוך מאיתנו טפיחות לעצמך על השכם, זה כבר מעיק.
נאשם בפלילים שנכשל בניהול משבר הקורונה שגרם לתחלואה גבוהה ולמיליון מובטלים ושגרם למדינה הראשונה בעולם להיכנס שוב לסגר מטופש...הנאשם בפלילים הזה הרס את המדינה וגורם בכל יום לנזק אדיר לעם ולמדינה.
לך הביתה חרטטן