אני במקום ביבי, מכנס מסיבת עיתונאים.
עומד כפי שביבי עומד מול המצלמה, ואומר- ׳הממשלה ניסתה ללכת על המתווה של ההפגנות, לא הלך! אני קורא כאן ואומר שמעתה אין הפגנות. במידה והיועמ״ש או בגצ יאשרו, התוצאות להחלטותיהם יהיו עליהם בלבד!!! אין יותר הפגנות והקנס על אי שמירה על כללי הקורונה>>