קרן ההשקעות של אבו דאבי שמנהלת מאות מיליארדי דולרים פותחת את משרדה הראשון מחוץ למדינה... בישראל! כך נראה שלום תמורת שלום, שלום מתוך עוצמה, שיעשה טוב לכל אחת ואחד מכם.

Sep 17, 2020 · 10:06 AM UTC

275
217
32
1,640
Replying to @netanyahu
אני עוד מחכה למאות מיליארדים מהגז.
1
Replying to @netanyahu
בן ימין נתן יהו !
Replying to @netanyahu
כך נראה ביזנס, כך נראה כסף, אין כאן עניין של עוצמה או חרטוט אחר. זה אחלה אבל זה ילך לכיסים של אנשים מאוד מסויימים שהרבה מהם חברים שלך ולא ממש חסר להם.
1
1
Replying to @netanyahu
nag...nag...nag
Replying to @netanyahu
תגיד...לא נמאס לך לחרטט? אף אחד כבר לא מאמין למילה אחת שיוצאת לך מהפה. עדיין לא הצלחנו לבזבז את המיליארדים מהגז...תרגיע,בסוף נשתגע מרוב המיליארדים שנופלים עלינו.
Replying to @netanyahu
עכשיו ברור למה יצחק שמיר ז"ל התכוון: 1) "אצל נתניהו,אין שום דבר שהוא מעל האינטרס האישי שלו,כולל ארץ ישראל". 2) "מלאך חבלה". 3) "אני לא אוהב אותו,הוא לא בן אדם". מתי אתה מתפטר?
Replying to @netanyahu
העיקר אין סיפוח טופזי
Replying to @netanyahu
מושחת, הביתה!!!
Replying to @netanyahu
רגע, גם בגז אמרת מאות מילארדים, מה לא ככה ?
1