קרן ההשקעות של אבו דאבי שמנהלת מאות מיליארדי דולרים פותחת את משרדה הראשון מחוץ למדינה... בישראל! כך נראה שלום תמורת שלום, שלום מתוך עוצמה, שיעשה טוב לכל אחת ואחד מכם.

Sep 17, 2020 · 10:06 AM UTC

275
217
32
1,640
Replying to @netanyahu
אנחנו המדינה היחידה בעולם שעושה סגר שני. כישלון מובהק של המדיניות שלך....חלש בכלכלה, חלש בבריאות, כאוס אדיר בניהול המדינה ראש הממשלה הגרוע ביותר בתולדות ישראל
3
21
Replying to @netanyahu
ראש הממשלה הגרוע ביותר בתולדות ישראל
1
2
1
20
Replying to @netanyahu
God bless Israel 🇮🇱 God bless Uganda 🇺🇬 God Bless me
1
1
Replying to @netanyahu
משרד השקעות פותח סניף. וואו. אולי שכחת שאוסלו הזניק בשנות ה-90׳ את המשק הישראלי שנות דור קדימה. ברמה שהפייק שלום שלך לעולם לא ישיג. אולי שכחת את זה כי היית עסוק אז בלהסית נגד רבין ובלצאת ממסעדות עם אשתך בלי לשלם.
1
2
Replying to @netanyahu
Congrats...!! its a bigining of skylevel business opportunities of both countries and especially ME. Wishing good luck to my 25 years living country's great leader H.H.Sri, #mohammed bin zayed and Hon'ble prime minister Sri.#Benjamin Netanyahu ji..!!
Replying to @netanyahu
כמה מהאזרחים יזכו לראות רווח? אני בטוח שבני דודך העו"ד ובעקיפין אתה תראו מאות מיליוני $$$$. נ.ב: אנחנו עדיין מחכים לרווחים(המיליארדים) שהבטחת מהגז
1
Replying to @netanyahu
ערבים עשירים ערבים טובים
1
Replying to @netanyahu
יקבל תו סגול?
1
Replying to @netanyahu
קשקוש', עד היום כל ההשקעות לא חילחלו מטה לאזרחים.
Replying to @netanyahu
ויתרת על סיפוח שאפילו השמאל היה בעד חלקו
1