קרן ההשקעות של אבו דאבי שמנהלת מאות מיליארדי דולרים פותחת את משרדה הראשון מחוץ למדינה... בישראל! כך נראה שלום תמורת שלום, שלום מתוך עוצמה, שיעשה טוב לכל אחת ואחד מכם.

Sep 17, 2020 · 10:06 AM UTC

275
217
32
1,640
Replying to @netanyahu
זהו נפתרה בעיית העוני בארץ
Replying to @netanyahu
די לחפור, די. אתה לא סמנכ"ל שיווק יותר, לא צריך לחזור על ססמאות.
1
Replying to @netanyahu
ואז יאיר לא יצטרך לטוס לפנמה.
Replying to @netanyahu
אפשר לקבל פירוט איך זה יעשה לי טוב? בתודה מראש, אזרח ישראלי
1
1
Replying to @netanyahu
יש שעושים ויש חמוצים.
Replying to @netanyahu
וואו אז סוף כול סוף יגיעו המיליארדים מהגז לחינוך ולבריאות? פשיסט
1
Replying to @netanyahu
שלום תמורת שלום, הקרבת המדינה תמורת האחזות בכסא שלך, סגר מיותר תמורת תמיכת חרדים
1
1
Replying to @netanyahu
חחחח. "עוצמה " יא נקניק
Replying to @netanyahu
הם צביאים לפה את הקופה הקטנה. זה מספיק בשביל לקנות אותנו, ועוד ישאר משהו לפיצוחים. הבעייה שלהם תהיה חלוקת השלל עם הסינים, שכבר קנו חלק לא קטן מאיתנו.
1
1
Replying to @netanyahu
תתפטר כבר מושחת מאופס שכמותך