קרן ההשקעות של אבו דאבי שמנהלת מאות מיליארדי דולרים פותחת את משרדה הראשון מחוץ למדינה... בישראל! כך נראה שלום תמורת שלום, שלום מתוך עוצמה, שיעשה טוב לכל אחת ואחד מכם.

Sep 17, 2020 · 10:06 AM UTC

275
217
32
1,640
Replying to @netanyahu
גם הבטחת מיליארדים מתמלוגי הגז שכחת? איפה הם?
1
2
Replying to @netanyahu
מה קורה עם זה אגב? עברו חמש שנים? יכול להיות ששיקרת?
1
2
Replying to @netanyahu
מכיר עוד אנשי עסקים שכבר נסעו לאבו-דאבי. זה מדהים שוק חדש וענק נפתח לנו הישראלים מבחינת עסקים, תיירות ממש עולם חדש. צפינו בהתרגשות רבה בחתימת ההסכם ! יישר כח ! מאנימים בך, חג שמח ושנה טובה.
1
Replying to @netanyahu
בדיוק כמו שהבטחתי לכם שהגז יעשה לכם...מה לא טוב לכם אזרחי מדינת ישראל? אנחנו מקום ראשון בכל דבר שבא לי להגיד ..האמת והעובדות כבר מזמן לא רלוונטיות...
Replying to @netanyahu
כך נראה שלום של מליונרים העם מובטל עם חובות ....
1
Replying to @netanyahu
זה לא מעניייייין תתחיל לדבר על הקורונה פעם אחרונה שאני מצביע לך
Replying to @netanyahu
נוכל. כל מילה-שקר. הכל חארטא. אף אחד לא מאמין למילה שלך!
1
1
Replying to @netanyahu
אני מבינה איך ההסכם הזה יעזור לטייקונים שלך, אבל איך זה יעזור לשלושת ילדיי לשלם שכירות ושכר לימוד? שוחד מרמה והפרת אמונים!!! עוף לנו מהחיים, נוכל!!!
1
10
Replying to @netanyahu
נכשלת בטיפול בקרונה, תתפטר