קרן ההשקעות של אבו דאבי שמנהלת מאות מיליארדי דולרים פותחת את משרדה הראשון מחוץ למדינה... בישראל! כך נראה שלום תמורת שלום, שלום מתוך עוצמה, שיעשה טוב לכל אחת ואחד מכם.

Sep 17, 2020 · 10:06 AM UTC

275
217
32
1,640
Replying to @netanyahu
נאשם. תתפטר. את השלום הזה אפשר היה להביא כבר לפני עשור ובמקום זה קיבלנו שלטון מסית וציני שחילחל לכל שכבות העם והצליח להרוס כל חלקה טובה פה. תניח לנו. תשחרר. איננו יכולים עוד
1
Replying to @netanyahu
מיליארדים כמו שהבאת משוד הגז.
Replying to @netanyahu
אתה גם קורא את גדעון לוי ועמירה הס?
Replying to @netanyahu
עוד רגע וולט מביאים לי סביח מדובאי
1
Replying to @netanyahu
משמח עוד יותר שיש עוד כוח כלכלי שדוחק את ההשקעות של סין הדיקטטורית והקומוניסטית בישראל
1
1
Replying to @netanyahu
וכמה אתה מכניס לכיס כי כרגיל ״ אזרחי ישראל ״ מקבלים 0
1
1
Replying to @netanyahu
די כבר עם המנטרה השיקרית שלך! ואגב, אולי תדאג קודם שהמיליארדים מהגז יגיעו אלינו?
1
2
Replying to @netanyahu
לך לעזאזל יא אפס שקרן, איפה הכסף מהגז ??????
Replying to @netanyahu
בלי לזלזל, אנחנו נחנקים פה מהסגרים וההגבלות שלך. כשתסיים את מסע השלום שלך תגלה שנשאר שלום, לא נשארו אזרחים.
1
Replying to @netanyahu
אוהבים אותך 💓💓💓
1
2