רגע לפני שנוחתים בישראל ביקשתי להודות לחברי המשלחת על רגע היסטורי שנזכור לדורות

Sep 16, 2020 · 5:39 PM UTC

400
541
56
4,495
0
Replying to @netanyahu
יש פה מגיפה אבא׳לה. אני במקומך הייתי מפרסס ומחפש לי איזה אי קריבי בלי הסכם הסגרה
4
69
Replying to @netanyahu
שוחד, מרמה, הפרת אמונים. יאללה, לבידוד עמוק - אתה והמשפחה המשובשת שלך
שלום תמורת מסיבת הדבקה 😷
1
24
Replying to @netanyahu
ריגשת אותי עד לדמעות. תודה רבה לך אדוני ראש הממשלה. #שלוםבטוח
2
25
Replying to @netanyahu
מנותקקקק! מה נסגר איתך?! לך הביתה, שחרר אותנו! איףףףף.
12
34
Replying to @netanyahu
תודה לך ראש הממשלה הגדול, האמיץ והמוצלח בדורנו! תודה לך ולמשפחתך היקרה על מה שאתם עושים למען מדינתנו! מאחלים לכם שנה טובה ומבורכת בבריאות, אושר, נחת, אהבה והצלחה בכל מעשה ידיכם ובכל אשר תפנו! שהקב"ה ישמור אותכם מכל רע ופגע! אוהבים אותכם!⁦❤️⁩💖🙏👍
1
1
Replying to @netanyahu
שרק תהיה לנו בריא וחזק. אל תיפול רוחך ממלעיזים, מקנאים ומחתרנים. יישר כח ראש הממשלה.
3
Replying to @netanyahu
האזרחים גאים בראש הממשלה - לא כך מי שמתקרא משום מה נשיא המדינה,שהוא למעשה נשיא מפלגת העבודה כנראה...😄.הוא לא שמע על חוזה שלום - שמיעתו נפגמה כנראה בגלל הגיל...
5
Replying to @netanyahu
נאום בקשת סליחה של נשיא השמאל ,ריבלין, מוצדק! יש לו על מה לבקש סליחה; "בני עמו בחרו בטרור",אין לו מושג שאתמול נחתם הסכם שלום ,הוא בכיין מעירה קטנה שמתחנן לעם בסגנון גבאי של בית כנסת.לעומת נתניהו הנהנה מאמון מלא בעם וממשלתו ניצחה הקורונה - ריבלין נכשל לחלוטין בתפקידו - הביתה!!
1
3
Replying to @netanyahu
Join Parler where conservatives can't be silenced
1
1