כמה טוב לחזור לארץ בשלום ועם הסכמי שלום! 🕊

Sep 16, 2020 · 5:01 PM UTC

369
322
52
2,546
0
Replying to @netanyahu
מה עם ירושלים? מה עם הסעודים? מה עם מדינת פלסטין? מה עם הכיבוש?
1
Replying to @netanyahu
מה קורה עם ועדת חקירה לניגודי עניינים?!
1
Replying to @netanyahu
ולהכריח עובדי נתבג לעמוד ולהריע לקיסר כאילו אנחנו ברפובליקה אסייתית נחשלת. פשוט לך כבר. בבקשה. דײַייייי
Replying to @netanyahu
מה זה. בלי מסיכות? מתקהלים? מפיצי מחלות? ביבי, אתה אנרכיסט
Replying to @netanyahu
שכחת לכתוב שהם אנרכיסטים מפיצי מחלות 🙂
3
55
Replying to @netanyahu
בוידאו להלן שפרסמתי אתמול מופיעים עובדי רשות שדות התעופה. כך אומר לי עובד לשעבר שעבד שם כמה שנים ומזהה את פני המשתתפים (חלקם). לדבריו הם לובשים חולצת עבודה עם הלוגו כנראה תוך כדי משמרת. בסוף הוידאו שומעים את אשת ראש הממשלה קוראת ״פנחס״, כנראה מנפנפת שלום ליו״ר הועד פנחס עידן