כמה טוב לחזור לארץ בשלום ועם הסכמי שלום! 🕊

Sep 16, 2020 · 5:01 PM UTC

369
322
52
2,547
0
Replying to @netanyahu
עכשיו מהערב פחות, מה לעשות פחות...
Replying to @netanyahu
נכנס לבידוד?
Replying to @netanyahu
מזל טוב ראש הממשלה נתניהו. יהי רצון שהנצח ימשיך לברך את ישראל. שלון
Replying to @netanyahu
בידוד מדהים לך הביתה
Replying to @netanyahu
בלי מסכות?!
Replying to @netanyahu
איזה שלום תמורת שלום? ולמה אתם לא נוסעים ישר הביתה לבידוד? אה, דרך אגב: כמה מאנשי הצוות בבית הלבן שנכחו בטקס אתמול חזרו חיובי. מזל שהייתם עם מסיכות ושמרתם על ריחוק חברתי אתמול. אה, רגע.. בעצם לא. Source: nitter.vloup.ch/travisakers/stat…
Replying to @netanyahu
Peace 💞🇮🇱🇦🇪🇧🇭💞
Replying to @netanyahu
נכשלת בטיפול בקרונה, תתפטר