כמה טוב לחזור לארץ בשלום ועם הסכמי שלום! 🕊

Sep 16, 2020 · 5:01 PM UTC

369
322
52
2,547
0
Replying to @netanyahu
נמסגר לך שיהיה לך יפה בתא בכלא🐝
2
Replying to @netanyahu
קיבלת קורונה בבית הלבן.
1
1
Replying to @netanyahu
@IL_police הרבה כאן לא עוטים מסכות
1
Replying to @netanyahu
מה המצב ג'ון לנון?
74
Replying to @netanyahu
אנשי צוות של הבית הלבן חלו בקורונה. ביבי ופמלייתו פטורים מבידוד.
2
2
Replying to @netanyahu
יש שמועות שצרפת זאת הבאה בתור. כפיים
1
Replying to @netanyahu
אתה חי בעולם אחר, מנותק לחלוטין ומשוויץ בזה.. מחר אני עם שני ילדים קטנים בבית, מחכים בלחץ לתוצאות בדיקה של הסייעת והגננת כדי לדעת אם להיכנס לפאניקה כי הם בסיכון - אבל העיקר הסכם השלום. השלום היחיד שמעניין אותי הוא ה"שלום ולא להתראות" שאומר ברגע שכבר לא תהיה ראש ממשלה!
2
2
Replying to @netanyahu
לאחר חתימת הסכם שלום עם האמירויות ובחריין, האם יש עוד ספק שנתניהו הוא השליח של המשיח ?
4
Replying to @netanyahu
היה מקום שתשאר בארצות הברית לעזור לחבר לקראת הבחירות בנובמבר. תהיה בטוח שהמדינה הייתה מסתדרת מצויין בלעדיך. לפחות חצי מהעם משחרר אותך מהתחיבותך לשרת אותנו. הגיע הזמן למנהיגות אחרת שאין לה פגמים מוסריים. שוחד מרמה והפרת אמונים זו לא מעלה חיובית למשרת ציבור. יש שופטים בירושלים.
8