כמה טוב לחזור לארץ בשלום ועם הסכמי שלום! 🕊

Sep 16, 2020 · 5:01 PM UTC

369
322
52
2,546
0
Replying to @netanyahu
Very good 👏👏👏👏Shalom💚💛
Replying to @netanyahu
אפס, בקצב הזה לא תהיה מדינה לחזור אליה!! לך הבייתה כשלון!!
1
Replying to @netanyahu
📸צילום: סוכריה של אמא הפקה/מימון/הסעות/לינה: משלם המסים וקצת אדלסון מהצד
1
Replying to @netanyahu
אז לכמה ימי בידוד אתם נכנסים?
This tweet is unavailable
Replying to @netanyahu
🌿BB⚜️🇮🇱⚜️❤️🌐🕊
Replying to @netanyahu
גנב ! שקרן ! מכרת תמדינה ירץא זין
Replying to @netanyahu
למה חזרת? לא היה לך נחמד שם? 😯
Replying to @netanyahu
ברוך הבא ראש ממשלה
Replying to @netanyahu
אתה לא אמור להיות בבידוד? סבבה לא 14 ימים אבל 5 אתה חייב, מה עם קנס?