כמה טוב לחזור לארץ בשלום ועם הסכמי שלום! 🕊

Sep 16, 2020 · 5:01 PM UTC

369
322
52
2,546
0
Replying to @netanyahu
טוב שיש ועד עובדים שאפשר לפנות אליו שיביא קהל
Replying to @netanyahu
תודה רבה לך. בניגוד לתקשורת החמוצה העם אוהב אותך. הנה דוגמא
1
4
17
0
Replying to @netanyahu
בוש והכלם!
1
Replying to @netanyahu
הסכמי שלום עם מדינות שאף פעם לא היו לנו מלחמה איתן עניין אותך הכל חוץ מהקורונה-תקציב חד שנתי, הטבות המס, איום בבחירות הסכמי "השלום" אתה מביא עלינו יום כיפור רפואי וכלכלי. ואפילו אומרים שמי שקיבל אותך אילו עובדי רשות שדות התעופה. #אחלה_ספונטני #על_הקורונה_לא_נתגבר #אם_לא_תתפטר
Replying to @netanyahu
שכחת: תמורת שלום, ומתוך עוצמה.
1
8
Replying to @netanyahu
אני רואה אנרכיסטים מפיצי מחלות. מה אתה רואה?
1
Replying to @netanyahu
בניומין, איזה עם כפוי טובה כ"כ מעט תומכים?
1
1
Replying to @netanyahu
אתכם לא אותכם
Replying to @netanyahu
כל הכבוד ראש ממשלתנו האהוב.
14