כמה טוב לחזור לארץ בשלום ועם הסכמי שלום! 🕊

Sep 16, 2020 · 5:01 PM UTC

369
322
52
2,547
0
Replying to @netanyahu
לך לבידוד ל14 יום כמו כולם, שרלטן קטן!!!!
Replying to @netanyahu
חבל שלא נשארת בארהב איש רע לב שגרם לעם להיות מפולג
Replying to @netanyahu
הלילה נישן טוב לא יהיה טילים מאבו דאבי🤣🤣🤣
Replying to @netanyahu
אנרכיסטים מפיצי מחלות
1
Replying to @netanyahu
אל תשכח בידוד 14 יום ! כמו כל אחד במדינה , שחוזר ממדינה אדומה 🙏
1
Replying to @netanyahu
ניראה שיש שם 20 איש בקושי שיצאו להתאורר בהפסקת פרסומות של האח הגדול.
Replying to @netanyahu
אני רואה שקנית בדיוטי פרי כמה ניצבים עם דגל
1
Replying to @netanyahu
מה זה....כמה רע שחזרת