הבאנו שלום תמורת שלום, שלום מתוך עוצמה. 🕊

Sep 16, 2020 · 12:58 PM UTC

274
459
60
2,749
0
Replying to @netanyahu
עדיף להשתמש עם המילים בתהילים: "ה׳ עוז לעמו יתן ה׳ יברך את עמו בשלום".
שלום מתוך עוצמה, הכיצד? עדיף להשתמש עם המילים בתהילים: "ה׳ עוז לעמו יתן ה׳ יברך את עמו בשלום". כי כאשר טוענים "כוחי ועוצם ידי", נכנסים פה לעימות מי יותר חזק וזה יוצא מכלל היגיון, זה נהפך כמו משחק כדורגל שכל אחד רוצה שהנבחרת שלו תנצח. רבותינו ז"ל אמרו "אין עוז אלא תורה". >>
1
Replying to @netanyahu
ברור . תודה מלך
Replying to @netanyahu
תגיד את זה: No more war. No more bloodshed.
Replying to @netanyahu
תודה רבה שהבאת להפסקת הרקטות מבחריין ואיחוד האמירויות, רק אם אפשר לדאוג גם להפסקת הרקטות מעזה זה יהיה יותר קשור למציאות 😎
Replying to @netanyahu
La paz esta cerca
Replying to @netanyahu
לא הבנתי, כמה פעמים אתה יכול למחזר את העניין הזה?? הבנו, שלום תמורת שלום...תתחיל להתעסק במצוקות של האזרחים במקום לנסות להשיג כותרות אוהדות על הזמן..
Replying to @netanyahu
30 ציוצים ממך (!) על אותו עניין...יכול להיות שאנחנו מפתחים אובססיה, אדוני ראש הממשלה?