אני מודה לנשיא טראמפ על אות הידידות שהעניק לי ולרעייתי בבית הלבן. החברות בין ישראל לארה״ב איתנה וחזקה מתמיד. 🇮🇱🇺🇸 הבאנו שלום תמורת שלום, שלום מתוך עוצמה, עידן חדש של שלום!

Sep 16, 2020 · 9:30 AM UTC

187
319
31
2,156
0
Replying to @netanyahu
מעניין מתי החמוצים בישראל ישתכנעו. (או ממה) שנה טובה ותודה!
1
Replying to @netanyahu
אני מקווה (לטובתו של טראמפ) שהאות מגיע בסט ולא ביחיד.
Replying to @netanyahu
שלום מתוך עוצמהפתאום?... שלום תמורת מטוסי F35 + ויתור על הסיפוח + הקפאת התנחלויות.
חיים סבן, דובר העברית היחיד מבין שותפי הסוד להסכם עם האמירויות, שמרגיש חופשי לדבר עליה, מבהיר שקיבלנו נורמליזציה עם האמירויות תמורת F-35 + פיצוץ ספין הסיפוח. ככל שלא יתגלו דברים נוספים זה נשמע סבבה רק חבל שנאשם בשוחד שמנסה להמלט ממעשיהו חתם עליה.
Replying to @netanyahu
חביתה תמורת קיש?
Replying to @netanyahu
מלך ישראל אבל אם אתה לא תתמוך בוועדת החקירה אז אין לך למה לחזור כי תסיים במעשיהו ואיתך כל הימין
1
Replying to @netanyahu
ראש הממשלה היקר, ברכות ושנה טובה לך ולמשפחתך, רק בקשה אחת לי אליך מעומק הלב, אם החלטתם על סגר, בבקשה, ללא חורים של גבינה שוויצרית, התחלואה משתוללת (כ 5000 ביום האחרון!!!) , אם נגזר עלינו סגר ונגזר.. סגר מלא וסגור הרמטית, אחרת לא נצא מזה גם בתום הסגר וחבל, תתעלה וכלה מנהיגות, תודה
Replying to @netanyahu
כמו שני משוגעיםםםםם
Replying to @netanyahu
לא בזכות החברות שלך
Replying to @netanyahu
Yarını karanlık devletler İsrail Amerika Birleşik Devletleri başkanları Sizler zehirli yılanlar sınız Siz Barış değil resmen zehirliyor sunuz Yarın da sizin ne olacağımız belli mi Allah'ın laneti üzerinize olsun
Replying to @netanyahu
הבאת כישלון בניהול המגיפה, הבאת עלינו אבטלה וחוסר תקווה, הבאת הרבה ייאוש ובעיקר חוסר שלום עם מי שאנחנו אמורים לדבר איתי, פה ממש מעבר לפינה.