אני בדרך לישראל אחרי ביקור היסטורי בוושינגטון, בו חתמנו על מסמכי הכינון של שני הסכמי שלום עם שתי מדינות ערביות.
160
296
26
2,120
את הפירות של ההסכמים הללו אזרחי ישראל יראו מהר מאוד, אבל הם יעמדו לנו לדורות. כל אחד שהיה במקום הבין, שעשינו תפנית היסטורית לטובת מדינת ישראל, ולטובת השלום. אני חוזר עכשיו לארץ עם שלוש משימות, אחת - להילחם בקורונה, שתיים - להילחם בטרור, שלוש - להמשיך להרחיב את מעגל השלום.

Sep 16, 2020 · 7:03 AM UTC

46
117
6
910
אני לא מתפלא שהטרוריסטים הפלסטיניים, ירו לעבר ישראל בדיוק בזמן הטקס ההיסטורי הזה. הם רוצים להחזיר את השלום לאחור, הם לא יצליחו בזה. אנחנו נכה בכל אלה שידם שלוחה לפגוע בנו, ואנחנו נושיט יד לשלום לכל אלה שידם שלוחה לשלום איתנו. (צילום: אבי אוחיון, לע״מ)
28
93
2
663
Replying to @netanyahu
קשקשן גדול אתה..
Replying to @netanyahu
אסור להסכים להיּדוק הסגר . זה יגרום לעסקים לקרוס , זה יפגע בהרבה מאד שכירים. צריך למנוע התקהלויות. חתונות , מסיבות , הופעות , לימודים בצפיפות.
Replying to @netanyahu
Fine beautiful
Replying to @netanyahu
רוצים הרוגים בעזה.עין תחת עין
Replying to @netanyahu
אדוני הנאשם מס 1 אנחנו נראה מהר מאוד את הפירות, כמו שאנחנו רואים את מליוני הדולרים מעסקת שוד הגז.
Replying to @netanyahu
❤️🇮🇱🤝
Replying to @netanyahu
הפוטנציאל הביטחוני- כלכלי - אסטרטגי, הטמון בהסכם הוא כביר והתפוקות שלו לטווח הארוך ישרתו את המיצוב של ישראל באופן חסר תקדים!
Replying to @netanyahu
כבר שנתיים שלמים אתה מטרלל את המדינה עם בעיותיך המשפטיות וככה בדיוק נראית המדינה. מקום ראשון בתחלואה, כלכלה מקרטעת והעיקר שאתה מחזיק בהגה. מי שאוהב את המדינה לא שורף אותה.תתפטר!
1
1
Replying to @netanyahu
אתה נכנס לבידוד של שבועיים כן?